Pages

Rabu, 7 September 2011

Terputus Sudah

Bila dah di salah anggap.....sedih rasa hati ne....hanya Dia saja yang mengetahui perasaan hati ni....bila pemberian ku ditolak begitu saja sedangkan tidak ada niat lain semasa ku berikan bukannya ada sebab-sebab tertentu. Kenapa dia memikirkan pemberian ku itu sebagai ada udang disebalik batu.

Hanya Dia saja yang tahu niat ku pada aku menyerahkan pemberiaan ku kepadanya. Tiba-tiba dia memulangkan semula pemberiaan ku ini setelah dia menerimanya, amat sedih ku rasakan apabila melihat pemberian ku itu ada pada ku sekarang.

Aku tidak menanyakan kepadanya, kenapa dia memulangkan semua ini kerana aku tahu apa jawapannya dan aku dapat merasakan ianya sudah berakhir buat ku.

Dan aku terima segalanya dengan redha......aku terima segala-segalanya....biarpun diri ini.........terluka........




0 ulasan:

Catat Ulasan